pokročile hledaní
» Podmínky

Změnit jazyk

PolskiAngielskiNiemieckiRosyjskiCzeski

Kontakt

Tipy obchodu

Názory o výrobcích

Statistika

  • Aktuální počet zákazníků na stránce: 1
  • Obchod navštívilo: 1183197 zákazníků
  • Obchod existuje od: 10-10-2010

Podmínky

§ 1 Úvod

1. Shop Online, pracující při www.osvetleni-schodiste-led.cz a Allegro dražební platformou (dále jen: Shop] více Company patří k RESTAN Remigiusz Staněk, Lutoryż 420, 36-040 Boguchwala, TIN: 813-273- 98-35; REGON 690 704 459 (dále jen Prodávající].
2. Následující nařízení se vztahuje na spotřebitele v souladu se zákonem čl. 221 občanského zákoníku.

 
§2 PODMÍNKY objednávky

1. Shop prodává své produkty prostřednictvím internetových stránek www.osvetleni-schodiste-led.cz a aukční web Allegro.Obchod prodává LED osvětlení, průmyslové osvětlení, příslušenství pro montáž LED osvětlení, a další zboží.
2. Smlouva o nákupu / prodeji uzavřená mezi spotřebitelem a RESTAN. pokud jde o koupi výrobku na stránkách www.osvetleni-schodiste-led.cz je včas a trvá až do doby smlouvy ze strany prodávajícího.Místem plnění svých nákupů výrobků na webových stránkách www.osvetleni-schodiste-led.cz dodací adresu uvedenou spotřebitelem. V případě osobního odběru objednaného zboží je místem plnění je sídlo prodávajícího: Lutoryż 420, 36-040 Boguchwała.
3. Veškeré objednávky přijaté přes obchodě jsou prováděny na základě tohoto nařízení.
4. Nákup on-line obchod může člověk dospělý, nebo právnická osoba (dále jen spotřebitel).
5. Tento řád stanovit podmínky a internetový obchod www.osvetleni-schodiste-led.cz, objednávat produkty jsou k dispozici v internetovém obchodě www.osvetleni-schodiste-led.cz, objednal dodávku spotřebního zboží, platby prodejních cenách pro spotřebitele výrobek, Spotřebitelské pravomoc zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy a pravidla pro podávání a vyřizování stížností.
6. Chcete-li použít Online Store www.osvetleni-schodiste-led.cz, včetně zorné pole www.osvetleni-schodiste-led.cz Store a objednávat produkty, je nezbytné:
a) počítač, tablet nebo mobilní chytrý telefon, přístup k internetu a webový prohlížeč typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
b) aktivní e-mailový účet (e-mail);
c) přijetí souborů cookies;
d), povolte JavaScript.
7. Zobrazení Online Shop www.osvetleni-schodiste-led.cz řadu nevyžaduje registraci.
8. Spotřebitel objednat, můžete také zaregistrovat v obchodě, který vytvoří individuální účet.Spotřebitel má možnost přístupu k účtu po přihlášení, během níž spotřebitel, vzhledem heslo.
9. Spotřebitel je povinen zajistit bezpečnost vašich hesel a účet před neoprávněným přístupem.
10. Obchod může umožnit spotřebiteli objednat bez registrace.
11. Registrace účtu lze provést na stránce.
12. stav objednávky v obchodě, je, abyste se seznámili s pravidly pro www.osvetleni-schodiste-led.cz a jeho přijetí ze strany spotřebitele.
13. Všechny produkty nabízené Store:
• nové
• být bez vad zpracování
• mají potřebné certifikáty
• mají záruku výrobce
• jsou přijaty k obchodování na polském území
• mít požadované povolení v souladu s platnými předpisy
• jsou pořízeny prodávající ze způsobilých subjektů
14. Spotřebitel může objednávat v obchodě on-line po celý den. Objednávky o sobotách, nedělích a svátcích budou zpracovány ráno následujícího pracovního dne. Spotřebitel po registraci a přihlášení, objednat, označující výrobek, který se zajímáte, pomocí možnost přidání do nákupního košíku. Spotřebitelské tlačí na "Objednat" se skládá Prodejci nabízejí uzavřít kupní smlouvu objednané spotřebitelem produktu a váže jej pro spotřebitele povinnosti zaplatit za vybrané výrobky.
15. Uložení Objednávky je možné dodat v celé polské a dalších zemí uvedených na kartu doručování, nebo na druhém stupni objednání v košíku Doprava a platba.
16. V rámci Shop-zvané "koše" spotřebitelem stavy:
• množství výrobku
• kontaktní údaje (telefon, e-mailovou adresu)
• adresu, na kterou výrobek má být dodána
• údaje o společnosti, pokud chcete být faktura DPH
• způsob dodání, a přibližné datum uzavření smlouvy
• způsob platby
• sleva kód opravňují ke slevě (v případě, že spotřebitel má kód)
• Chcete si objednat spojena s povinností platit, a potvrďte tlačítkem "Objednat"
17. kupní smlouvy mezi prodávajícím výrobky a spotřebitel je uzavřena okamžikem převzetí spotřebitelem od oznámení prodávajícího o přijetí jeho nabídky.
18. Po zadání objednávky spotřebitelem Sellers, informace pro spotřebitele od prodávajícího přijímá poštu potvrzující přijetí nabídky na adresu uvedenou v registračním formuláři.
19. Prodávající vydá spotřební zboží, a to nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy smlouvy, nestanoví-li individuální dohody dohodnuto jinak. V případě prodlení Prodávajícího spotřebitele může stanovit další termín smlouvy nebo smlouvu ukončit.
20. V případě okolnostech, které brání provedení objednávky spotřebitelem a vyplývající z důvodů, za které odpovědnost spotřebitele, nebo vyplývající z okolností, za nichž prodávající a spotřebitel není odpovědný, Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit plnění smlouvy nebo (v případy stanovené v občanském zákoníku) stažení spotřebitele s předchozím oznámením pro spotřebitele.
21. V obchodě nemá zboží v ceně 0 zł, je-li tato cena je viditelný Consumer Store, to znamená, že došlo k technické chybě nezávislý na prodávajícího.Spotřebitel po zjištění této chyby by měli kontaktovat e-mailem nebo telefonicky s prodávajícím za účelem stanovení ceny výrobku a správném pořadí.

 
§3 cenu produktu

1. Ceny uvedené v prodejně na výrobky jsou uvedeny včetně DPH (pokud není v nabídce uvedeno jinak) a jsou uvedeny v polských zlotých nebo v eurech. Tyto ceny nezahrnují náklady na dopravu. Ceny produktů může být snížen v případě poskytnutí slevy - snížená cena pak se zobrazí v nákupním košíku. Sleva se vztahuje pouze na cenu výrobku a žádné náklady na dopravu. Ceny produktů označených jako "není k dispozici" se může změnit.
2. V případě cizího jazyka pro zobrazení stránky nebo do cen výrobků, to znamená, že výchozí prohlížeč Consumer otevřel www.osvetleni-schodiste-led.cz cizojazyčnou verzi obchodu. V případě, že spotřebitel chce použít webové stránky v polštině by mělo být v nastavení prohlížeče změnit výchozí jazyk polštiny a restartujte prohlížeč.
3. cena produktu je závazný pro cenu uvedenou na vozíku výrobek v okamžiku objednání.
4. Množství reklamních produktů a Factory Outlet je v pravém slova smyslu. Nabídky a prodej last, dokud nejsou vyčerpány, nebo časový limit stanovený v obchodě.
5. Informace o celkových nákladů zakázky je uveden na spotřebiteli, poté, co spotřebitel zvolit formu dodání a platebních příkazů.
6. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen výrobků v nabídce, zavádění nových produktů nabídnout Store, nosit a zrušit propagační akce na Online Store, www.osvetleni-schodiste-led.cz nebo provést změny.
7. Prodávající neúčtuje žádné "skryté" poplatky.Celkové náklady na zakázky je viditelný a pro spotřebitele závazné v době jeho schválení "Objednat" v obchodě.
8. Formy služby, jejich náklady a platební metody nabízené v obchodě, jsou uvedeny na podmínkách dodávek. Náklady na dopravu hradí kupující (spotřebitele).
9. Shop nabídka nepředstavuje nabídku v souladu s čl. 66, § 1 občanského zákoníku.

 
§4 PŁATWOŚCI FORMULÁŘE A START REZALIZACJI SMLOUVA

1. Zadávání veřejných zakázek v obchodě lze interpretovat takto:
• prostřednictvím nákupu produktů nabízených na účet spotřebitele v dražební platformou Allegro
• odebíráním výrobků v on-line obchodu spotřebitele
• telefonicky na zakázku
• zasláním objednávky elektronicky
2. Poplatek za telefonní hovor uskutečněný na telefonní číslo uvedené spotřebitelem je v souladu se sazbami vašeho poskytovatele.
• bankovním převodem na účet spotřebitele, jejichž počet je uveden v objednávkovém formuláři
• hotově při převzetí výrobku od kurýra (download).Maximální hodnota stahování je 5 000 PLN
• hotově při převzetí výrobku v sídle spotřebitele
3. Podmínkou smlouvy je
• v případě plateb na ovlivnit výběr v plné výši v důsledku bankovní účet spotřebitele
• poskytnout soubor požadovaných informací, tj.: Přesné technické specifikace zakázky, přesné údaje adresu a správné telefonní číslo
4. Prodávající je povinen vynaložit veškeré úsilí k vyslání poprava se konala v souladu s podmínkami uvedenými na používání určitých výrobků. Pokud existují přesvědčivé důvodné datum doprava může být prodloužena, protože prodávající povinen neprodleně informovat spotřebitele.
5.Przesyłki kurýr by měl být přijat spotřebiteli během dalších 4 dnech počítá ode dne odeslání prodávajícího e-mail s tímto číslem zásilky. Pokud se během dalších 2 dnech zásilka nebyla doručena na adresu uvedenou v objednávce, je kupující povinen oznámit prodávajícímu, je povinen určit osud zásilky.
6. Spotřebitel je povinen zkontrolovat zásilku a jeho správné stránce. V případě, že spotřebitel vidí škody způsobené při přepravě protokol by měl být vypracován v přítomnosti poškození kurýrní a neprodleně oznámit prodávajícímu situace, který bude poskytovat další informace.
7. Neoprávněné odmítnutí převzetí zásilky kupujícím se považuje za vzdání se nákupu. Neposílat dodávku pro další 4 dny první pokus o doručení je také považována za odmítnutí převzetí zásilky.Kupující je povinen v tomto případě k pokrytí nákladů na manipulaci, tj. Náklady na dopravu, které vynaložil prodejce (včetně poplatku za vrácení zásilky odesílateli) na bankovní účet prodávajícího kupujícímu na základě předvolání zaslané na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Po odeslání poplatek Kupující Prodávající vystaví účtenku nebo fakturu na vyžádání.
8. Obchod není odpovědná za selhání výrobku nebo opožděné dodání objednaného produktu nebo objednávky, kvůli nesprávně určený pro spotřebitele nebo nepřesného doručovací adresu. Pokud potřebujete změnit adresu dodání, může prodávající požadovat úhradu od Kupujícího dodatečné náklady vzniklé v důsledku odklonu zásilky na jinou (platnou) adresu.
9. S cílem usnadnit a zjednodušit proces nákupu mezi Store a je prováděn Consumer e-mailovou korespondenci. V souvislosti spotřebitele obdrží specifikované v registrační e-mailových zpráv souvisejících s produkty seřazené podle něj a stavu objednávky.
10. Obchod není zodpovědný za blokaci ze strany správce poštovních serverů posílání zpráv do e-mailovou adresu, kterou pro spotřebitele a pro odstraňování a blokuje e-maily, které software nainstalovaný v počítači používá spotřebitelem.
11. Spotřebitelé, kteří se spotřebitelé při nákupech v obchodě, je možnost zvolit si způsob doručení.

 
 
§5 ZÁRUKA

1. Veškeré zboží nabídl záruku výrobce. Veškeré zboží bylo uvedeno na trh v rámci Evropské unie.
2. Základem pro stížnosti je mít doklad o koupi (např. Doklad, faktura).
3. Veškeré technické problémy jsou řešeny RESTAN se sídlem v Lutoryż 420, 36-040 Boguchwała

 
§ 6 STÍŽNOSTI

1. Všechny výrobky zakoupené v obchodě mohou být vyměněny, pokud:
• mají výrobní závady
• výrobek je v rozporu s pořadí uvedeném na dokladu o zakoupení (paragon, faktura);
- Non-compliance k barvě nebo druhu výrobku objednané stížnosti budou brány v úvahu pouze v případě, nepoužitý (ne nést stopy shromáždění) produktů;
- Non-compliance se odkazuje na množství produktů v zásilce, musí být spotřebitel oznámit stížnost do dvou dnů od obdržení.
• nemá vlastnosti, které by měl mít výrobek

Není ztrátu vada výrobní nebo poškození zboží, pro které byl spotřebitel informován před nákupem, a také, že spotřebitel není schopen propagovat výrobek z důvodu poškození.
2. Podmínky nezbytné k Shop zkoumal stížnost v republice polsky, je použití metody podle vašeho výběru:
• na internetových stránkách prodávajícího http://www.osvetleni-schodiste-led.cz/
• Do e-mailu oznámení o stížnosti e-mailovou adresu: biuro@illuminations.pl
• pomocí formuláře stížnosti
a poskytnout inzerovaný produkt s dokladem o koupi a reklamační protokol. Zboží by mělo být vráceno na adresu služby: Lutoryż 420, 36-040 Boguchwała, a to prostřednictvím Polské pošty - ekonomického zásilky.
3. Podmínky nezbytné k Shop zkoumal stížnost k Evropské unii vedené mimo území Polské republiky je to nahlásit na způsob jejich výběru:
• na internetových stránkách prodávajícího http://www.osvetleni-schodiste-led.cz/
• Do e-mailu oznámení o stížnosti e-mailovou adresu: biuro@illuminations.pl
Servis po kontaktu se spotřebitelem, určí formu doručení a adresu, na které zboží by měla být vrácena s dokladem o koupi a reklamační protokol.
4. Shop nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení stížnosti se odkazují na to, a informovat spotřebitele o tom, jak postupovat. Shop informovat spotřebitele o tom, jak vzít v úvahu stížnost nejpozději do 14 dnů od obdržení výrobku.
5. V případě, že s ohledem na stížnost ve prospěch spotřebitele, prodávajícího:
• opravovat;
• vyměnit spotřebitele výrobek inzerované na full-rozvinutou, pokud oprava a výměna výrobku nebude možné;
• snížení cen (snížené množství by měl zůstat ve stejném poměru k ceně vyplývající z dohody, která má hodnotu zboží z nevýhodou na hodnotu věcí, aniž by tento defekt);
• Spotřebitel vrátí předložená k inzerovaného produktu (pouze s podstatnou vadou).
6. V případě výběru do zvláštních praktikách vůči spotřebitelům v rámci reklamačního řízení prodejce nemůže provést způsob, jak uvést zboží do souladu se smlouvou v případě, že:
• Spotřební volbou, pokud to není možné splnit prodávajícího;
• Je-li pouze při nadměrných nákladů v porovnání s volbou navržené dodavatele.
7. Za účelem posouzení stížnosti spotřebitelů je povinna dodat zboží s údajným vady:
 
PW RESTAN
Lutoryż420
36-040 Boguchwała
 
8. V případě, že s ohledem na stížnost ve prospěch spotřebitele, obchod se vrátí náklady na vrácení výrobku, který je inzerován registrovaných ekonomických zásilku prostřednictvím Polské pošty.
9. Spotřebitelé registrované v obchodě jako "velkoobchodníků" může odkazovat stížnosti na adresu Store kdykoliv na své vlastní náklady.
10. V případě náhrady pro vadného výrobku, peníze se vrací bankovním převodem na zadané číslo účtu ze strany spotřebitele, nebo poštovní poukázkou. Náhrada bude provedena do 14 dnů od kladné odpovědi na stížnosti.
11. Všechny obrázky, které se objevují na webových stránkách účely mohou prodávající jen a všechny rozdíly, způsobené např. Jednotlivá nastavení Spotřební počítače (barva, proporce, atd), nemůže být základem pro reklamaci výrobku v obchodě.
12. V případě neoprávněné reklamace, může kupující do 14 dnů od doručení rozhodnutí požádat o vrácení výrobku, který se vrátil k spotřebiteli doporučenou poštou na náklady spotřebitele.
13. V případě ztráty zásilky při přepravě na vyřizování stížností spotřebitelů, běží po 14 dnů ode dne odeslání objednávky.

 
§7 Odstoupení od smlouvy


1. Spotřebitel může zrušit nákup zboží v obchodě, a to bez udání důvodu a to buď před odesláním objednávky, a po obdržení zboží do 14 dnů ode dne doručení.
2. V případě zrušení před odesláním výrobku, spotřebitel by měl oznámit v obchodě s použitím obsahu prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo jiné informace, zasláním e-mailu: biuro@illuminations.pl
3. Aby byla dodržena lhůta 14 dnů je dost poslat prohlášení o odstoupení od smlouvy před jejím uplynutím.
4. Vrácené kompletní produkt (v balení), spolu s dokladem o koupi a obdržel vyplněný doklad, prohlášení o odstoupení od smlouvy (obsahuje číslo účtu, na který budou peníze zaslána), musí být do 14 dnů (od data podání přiznání) se vztahují k obchodu řešit RESTAN , Lutoryż 420, 36-040 Boguchwała.Kupující má 14 dnů na zaslání zboží v souladu s deklarovanou prohlášení o odstoupení od smlouvy.
5. Až do vrácení zboží prodávajícímu, na spotřebitele, musí se péče o zboží, a on je odpovědný za škody za případné snížení hodnoty zboží, vyplývající z chování, která přesahuje nezbytné kroky, aby se seznámit s produktem.
6. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vrácení plateb shromážděných na obdržení vráceného zboží nebo poskytnutí spotřebitelského dokladu o jeho původu - podle toho, který nastane událost jako první.
7. V případě odstoupení od spotřebitelské smlouvy prodávajícího:
• Spotřebitel se vrátí poplatek za vrácené zboží;
• Spotřebitel vrátí náklady na nejlevnější způsob dopravy k dispozici pláni ve své nabídce (odeslání doporučenou poštou);
• akceptovat vrácení zboží zaslané spotřebitelem, pokud zásilka bude COD.
8. Prodávající si vyhrazuje právo omezit právo na odstoupení od smlouvy, pokud pořadí o zvláštní povaze individuálně připravený na žádost ze strany prodávajícího nebo spotřební zboží prodeje sklizených na objednávku spotřebitele.
9. V případě, že spotřebitel vrátí jen část zakázky, po obdržení návratu, spotřebitel je poslal potvrzení o zbývající výrobky, které spotřebitel neplatí. V případě smlouvy s prodávajícím poslat korekce faktury spotřebitele fakturu. Úhrada dojde po odeslání podepsanou kopii faktury prodávajícímu (je povoleno odeslat naskenovaný dokument e-mailem: biuro@illuminations.pl).
10. Odstoupení neplatí v případech uvedených v článku 38 zákona ze dne 30. května 2014. o právech spotřebitelů.
11. V případě, že položka prodal má nevýhodu, spotřebitel může učinit prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud prodávající neprodleně a bez zbytečného obtíží pro spotřebitele, která nahradí za vady zboží bez vad či defektu Odstranit. Zvýhodněná cena zůstane v poměru k ceně vyplývající z dokladu o nákupu (převzetí, faktura), v níž hodnota věcí z Nevýhodou je hodnota věcí bez nedostatků.
12. Je-li kupující spotřebitel, může místo toho navrhuje prodávajícího k odstranění vady požadovat výměnu věci, bez vad, nebo místo nahrazení věci požadovat odstranění vad, pokud přinášejí věci do souladu se smlouvou v volby spotřebitele způsobem, je nemožné nebo by vyžadovalo nepřiměřené náklady ve srovnání s metodou navržené prodávajícím.
13. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v případě, že vada výrobku je irelevantní.
 
 

§8 SERVICE NEWSLETTER

1. Spotřebitel má možnost uložit vaši e-mailovou seznam Zpravodaj Obchod
2. zpravodaje pro obchodní informace od RESTAN je odeslán pouze těm, kteří vyjádřili touhu přijímat newsletter.
3. Spotřebitel může kdykoliv odhlásit z příjmu newsletter.
 
 

§9 ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. registrace obchodní zákazník souhlasí s tím, umístit své osobní údaje v databázi Shop a zpracovány za účelem provedení objednávky.
2. Nedostatek souhlasu se zpracováním osobních údajů brání dokončení smlouvy ze strany obchodu spotřebitele, a tím zabraňuje registr v obchodě.
3. Správce databáze zákazníků je RESTAN Store, Lutoryż 420, 36-040 Boguchwała
4. Databáze Store Administrator newsletter předplatitelů je RESTAN, Lutoryż 420, 36-040 Boguchwała
5. objednají naše newsletter služby zákazník souhlasí s tím, skladování, sběr, zpracování a využití poskytnutých údajů, včetně e-mailové adresy u RESTAN účelem reklamy, průzkum trhu a chování a preferencích příjemců použití těchto informací ke zlepšení kvality poskytovaných služeb v obchodě, v souladu se zákonem ze dne 18. července 2002 o elektronických služeb.
6. Osobní údaje obsažené v databázi Shop a databázových služeb pro úložiště newsletteru nejsou převedeny na jiné než účasti na plnění smlouvy, nebo v procesu přepravních zpravodajů subjektů.
7. Osobní údaje budou chráněny v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997. Na ochranu osobních údajů, a to způsobem, který zabraňuje přístupu třetích stran.
8. V souladu s výše uvedeným. Zákon, obchodní zákazníci mají právo nahlížet do své osobní údaje, upravovat a mazat je.

 
 
§ 10 v konečném znění

1. Prodávající není odpovědný za nesprávné použití výrobků zakoupených.
2. popis zboží najdete na webových stránkách Shopu pouze pro informační účely a identifikace zboží, jsou formou zkratky.
3. Umístění Informace o obchodu o konkrétní produkty, nepředstavuje jejich reklamy, nebo doporučení ze strany prodávajícího.
4. Obchod má všechna autorská práva se vysílání a sdílení fotografií a obsahu, jako výlučnou. Jakékoliv užití fotografií a obsahu obsažených na webových stránkách obchodu a aukční web budou řešeny u soudu.
5. V záležitostech, které nejsou regulovány, pravidla:
• Zákon ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku.
• Zákon ze dne 29. srpna 1997. O ochraně osobních údajů.
• Zákon ze dne 18. července 2002 o elektronické služby.
• Zákon ze dne 23. srpna 2007 o boji proti nekalým obchodním praktikám.
• Zákon ze dne 4. února 1994, o právu autorském a právech souvisejících s právem
• Zákon ze dne 16. února 2007. Dne soutěže a ochrany spotřebitele.
• Zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů - zákon se nevztahuje na smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory, v případě, že spotřebitel je povinen zaplatit částku nepřesahující 50 zlato
6. Prodávající due diligence na výrobky prodávané popis odpovídal realitě tak přesně, jak je to možné. Vzhledem k možnosti chyb při aktualizaci z (např cena, konfigurace, atd.) - Jakékoliv nesrovnalosti nebo chyby budou opraveny v průběhu trvání smlouvy.
7. materiály zveřejněné na Store, včetně jeho prvky jsou chráněny zákonem. Popisy produktu, obrázky, skripty a další soubory v obchodě jsou ve vlastnictví prodávajícího nebo byly použity se souhlasem autorů či držitele práv. Možné využití tohoto materiálu vyžaduje povolení od prodávajícího.
8. Všechny názvy produktů nabízených k prodeji v obchodě se používají pro účely identifikace a mohou být chráněny, a registrovány podle ustanovení zákona ze dne 30. června 2000. práva průmyslového vlastnictví.
9. Tato nařízení se použijí ode dne 25. prosince 2014.
10. Žádné ustanovení těchto Podmínek nemá za cíl dotknout práv spotřebitelů. Tam lze interpretovat tímto způsobem, jako je tomu v případě nedodržení Prodávající prohlašuje, bezpodmínečnou kapitulaci a použití tohoto zákona namísto napadeného ustanovení pravidel.
11. Prodávající si vyhrazuje právo změnit podmínky. Jakékoli změny těchto Podmínek se použijí ode dne zveřejnění na Store. Objednávky před datem změny těchto Podmínek jsou založeny na ustanovení platné k datu objednávky.
12. Veškeré spory, které by mohly vzniknout na provádění ustanovení tohoto nařízení se považuje u příslušného soudu.
13. Potvrzení objednávky v obchodě, je to od čtení spotřebitele s výše uvedenými pravidly jasně a souhlasíte s právními podmínkami.
14. V případě pochybností ohledně výkladu, přednost mají polské jazykové verzi.


Jít na hlavni stránku
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

» przeczytaj wszystkie opinie