Světelné billboardy dnes mají důležitou funkci, když chcete upozornit na místo nebo určitý produkt. Zejména ve tmě, osvětlené billboardy jasně vyniknout a přitahují pozornost. Tímto způsobem lze vzbudit pozornost zákazníků.
Tyto billboardy dokazují, že dobrý reklamní obsah a chytrá prezentace vedou k úspěchu a odlišují firmu pozitivně od konkurence. Dnes existuje řada různých způsobů, jak úspěšně využít světlo pro reklamu, které lze použít jak uvnitř, tak venku.
Pokud chcete zůstat konkurenceschopní i dnes, musíte být schopni znovu a znovu přinášet zákazníkovi vlastní firmu nebo produkt. Zatímco v minulosti byly břidlicové tabule s ručně psanými reklamními sděleními stále slibným reklamním médiem, dnes zákazníci kladou vyšší nároky. Osvětlený billboard je nyní jedním znejúčinnějších způsobů, jak přilákat pozornost.
Světlo má vždy zvláštní účinek na lidi. Nejen sluneční světlo, ale i umělé světlo může mít velmi specifický účinek. Teplé světlo se žlutýmilisty má relaxační a uklidňující účinek na diváka, zatímco tupé světlo má stimulační účinek. Je dokázáno, že s promyšleným designem světelné reklamy můžete dosáhnout mnohem lepších výsledků než s jinýmireklamními médii. Proto se také vyplatí investovat do takové reklamy.
LED proměnila osvětlené billboardy v moderníreklamní médium, které je stále populárnější. LED světla spotřebovávají málo energie, takže provoz billboardu nezpůsobuje velkou spotřebu energie. Kromě toho má tato žárovka velmi dlouhou životnost amůže svítit tisíce hodin, než bude třeba ji vyměnit.
Osvětlené billboardy tak mohou celou noc tiše svítit a dosáhnout tak maximálního výsledku. Můžete si také vybrat barvu světla, které osvětluje LED billboard. To vám umožní ovlivnit náladu, které chcete s billboardem dosáhnout. Například studené světlo dosahuje zcela jiného efektu než teplé světlo, takže můžete zvážit, která barva světla nejlépe vyhovuje vašemu vlastnímu reklamnímu sdělení.
Při navrhování osvětleného billboardu je třeba vzít v úvahu různé aspekty, které často souvisejí s místem, kde má být billboard umístěn. Například expozice by měla odpovídat prostředí, ve kterém je billboard umístěn. Pokud se jedná o jasně osvětlené prostředí, potřebujete vysokou svítivost, aby deska mohla vyniknout z pozadí. Pokud je prostředí spíše tmavé, je vyžadována menší svítivost.
Je také důležité zvážit, jakouvzdálenost má divák od billboardu. Pokud je billboard daleko od diváka, je nutné použít velká písmena a grafiku tak, aby Werbebotschaft byl jasně rozpoznatelný. Pokud je však tabule umístěna v bezprostřední blízkosti diváka, písmena a grafika musí být odpovídajícím způsobem menší, aby divák mohl na první pohled pochopit reklamní sdělení.
LED profily jsou ideální pro osvětlení billboardů. Profily lze namontovat kolem desky a tím na desku vrhat rovnoměrné světlo. Pro venkovní použití si můžete vybrat profily, které jsou vodotěsné a dokonale odolávají živlům.
Uvnitř profilů jsou LED pásky jednoduše zalepeny. Profily jsou obvykle vyrobeny z lehkého hliníku a nabízejí optimální ochranu pruhů a také chrání před mechanickým poškozením. Takové osvětlení lze snadno nainstalovat a za určitých okolností připojit ke stávajícímu billboardu.
Reflektory lze použít mnoha způsoby a mohou ukázat reklamní nápisy ve správném světle. Je důležité, abyste se rozhodli pro reflektory, které mohou zcela osvětlit reklamní nápis nebo nápis a také zajistit optimální ovládání světla. Kromě toho je důležité instalovat reflektory tak, aby divák nebyl reflektory oslněn.
spring se k dosažení optimálního světelného efektu většinou používaly halogenové reflektory. Nnen. Halogenová reflektorová svítidla jsou však stále více nahrazována LED reflektory, která nabízejí vynikající kvalitu světla a přesvědčují také výrazně nižšími náklady na elektřinu. Dnes se halogenová reflektorová světla již v celé EU neprodávají.
Dnes jsou LED reflektory nabízeny v různých provedeních, které bodují atraktivním vzhledem. To je výhodné zejména během dne, kdy jsou světla vypnutá. Reflektornevypadal störend a harmonicky zapadal do štítu.
Pokud chcete optimální flexibilitu na billboardu, měli byste se informovat o digital signage.
Nejedná se o statický billboard v klasickém slova smyslu, ale o obrazovku, na které lze zobrazit různá reklamní sdělení. Takové billboardyjsou vhodné zejména v případě, že například chcete během dne použít různá reklamní sdělení před obchodním centrem k oslovení jiné klientely.
Kromě stojících obrázků lze použít také videa . WLAN nebo přenos dat umožňují importovat požadované reklamní sdělení jednoduchým způsobem. Tato technologie je dnes stále nákladově efektivnější, takže stále více společností se rozhoduje pro digitální značení.
Nejen , že můžete dosáhnout zajímavých efektů s osvětlenými billboardy. Tento typ pohybu funguje výborně i uvnitř. Tento typ reklamy lze využít například v nákupním centru, aby zvýraznil vlastní podnikání a přilákal pozornost zákazníka. Kromě toho se také ukazuje jako velmi účinný na veletrzích. Neonový nápis na veletržním stánku se může ukázat jako skutečný magnet pro zákazníky.
Světelné billboardy mohou mít v interiérech různé tvary. Svítící stožár se ukazuje jako volně stojící reklamní displej, který lze snadno přenášet a snadno připojovat pomocí zásuvky . Lze jej tak snadno umístit před výstavní stánek, kde přitahuje pozornost zákazníků. Takové moderní reklamní médium vypadá velmi profesionálně a může zvýšit zájem potenciálních zákazníků.
Pro nákupní centrum je světelný box také vynikající volbou, která je osvětlena zevnitř pomocí LED režimů. Takový lightbox může být použit jako zákaznická zátka a je často prvním kontaktním místem pro zákazníka, který vzbudí zájem v bezprostředním okolí podniku.
Chytré osvětlení dokáže z jednoduchého billboardu udělat vysoce účinný reklamní nástroj, který neodolatelně přitahuje pozornost zákazníků. Investice do světelných billboardů se vyplatí a nabízí možnost získat výhodu nad konkurencí.